Autor Wiadomość
Cieply
PostWysłany: Wto 9:30, 18 Gru 2007    Temat postu:

a propo undergrounda ma ktos NFSU2??Razz
Kobe
PostWysłany: Sob 10:29, 15 Gru 2007    Temat postu:

Fajny fajny NFS, ale to już nie to samo co dawny NFS UG:D... Według mnie najlepszy był NFS UG a nastepne częsci może i mają lepsza grafikę ale to już nie ten sam klimat:)
Cieply
PostWysłany: Sob 9:47, 08 Gru 2007    Temat postu:

to jak dokupisz to wbijam do Ciebie i bedziemy driftowac Very Happy
Qba
PostWysłany: Pią 22:13, 07 Gru 2007    Temat postu:

no Razz gra mi chodzi na 5 fps Razz ale moze jak dokupie nowego procka to bedzie lepiej Razz
Cieply
PostWysłany: Pon 18:41, 03 Gru 2007    Temat postu:

gierka fajna ale mi nie pojdzie Razz widzialem jak u Qby chodzi wiec ja nawet nie mam co marzyc... Razz
JohnyMaster
PostWysłany: Sob 19:57, 17 Lis 2007    Temat postu:

gra jak gra ale to nie na mojego kompa Razz a ogólnie to wypasiona jest i tyle ;]
Qba
PostWysłany: Sob 15:38, 17 Lis 2007    Temat postu: Need for Speed ProStreet

Piszcie co sadzicie o nowym nfs Smile

Screeny:
http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=5494

video:
http://pl.youtube.com/watch?v=go1KyKzesb4
http://pl.youtube.com/watch?v=Uvr84Yi7tRY



producent: EA Games
wydawca: Electronic Arts Inc.

kategoria: wyścigi / samochodowe

Data Premiery:
Świat: 13 listopada 2007
Polska: 23 listopada 2007

tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: brak ograniczeń

nośnik: 1 DVD

Wymagania minimalne:
System operacyjny: Windows XP/Vista
Procesor: 2.8 GHz lub szybszy (Windows Vista wymaga 3.0 GHz)
Pamięć RAM: 512 MB RAM lub więcej (Windows Vista wymaga 1 GB RAM)
HDD: 8.1 GB wolnego miejsca na dysku, lub więcej ..
Karta graficzna: 128 MB i więcej (Pixel Shader 2.0)
DirectX: 9.0c
Napęd DVD: 8x
Multiplayer: Połączenie do Internetu: 512 Kbps, 2-8 Graczy
Klawiatura, myszka ..
Opcjonalnie: GamePad z Analogami lub kierownica

Need for Speed ProStreet to kolejna odsłona najpopularniejszej na świecie serii zręcznościowych wyścigów opatrzonych logiem koncernu Electronic Arts. W odróżnieniu od swego poprzednika, Carbona, opisywana część znanej sagi całkowicie zrywa z ideą nocnych, nielegalnych wyścigów, a jej akcja - dla wywołania kontrowersji wśród graczy - przenosi się wreszcie na profesjonalne,zamknięte tory.

Zgodnie z pomysłem nadania NFS-owi nowego charakteru programiści skupili się m.in. na dokładnym przedstawieniu uszkodzeń prowadzonych przez nas wozów. Dzięki pomocy fizyków pracujących na co dzień na uniwersytecie w Vancouver autorzy projektu szczegółowo odtworzyli efekty kolizji z innymi samochodami oraz nieruchomymi elementami otoczenia. Dane jest nam zatem oglądać porozbijane szyby, wgniecione maski, zderzaki, spojlery i inne fragmenty pojazdów, które po zakończeniu wyścigów mogą pełnić rolę odznak – pamiątek po emocjonujących zawodach. Uszkodzenia, jakich dorobiliśmy się w trakcie potyczek z rywalami, mają nie tylko ujemny wpływ na wygląd naszego wozu, ale także na jego wydajność. Należy jednakże od razu zaznaczyć, że do całkowitego zdezelowania gabloty potrzeba nieco więcej aniżeli kilka muśnięć o karoserię innego auta.

Deweloperzy położyli równie duży nacisk na opcję Autosculpt, za pomocą której możemy zmieniać rzeźbę oraz osiągi swego cacka. Modyfikując poszczególne cechy samochodu wpływamy na takie szczegóły jak chłodzenie silnika, obieg powietrza, prędkość maksymalna, waga, konfiguracja przełożeń skrzyni biegów czy przyspieszenie. Efekty dokonanych zmian dane jest nam sprawdzić w specjalnym tunelu aerodynamicznym, a jeżeli stwierdzimy, że naszemu pojazdowi przydałaby jakaś unikatowa część, możemy zainwestować w któryś z ponad 1000 elementów, decydujących o wewnętrznych walorach naszego samochodu. Wszystkie one pochodzą od firm, które obecne są na rynku w rzeczywistości.

Porównując ProStreet do realnego świata należy wspomnieć również o dziesiątkach licencjonowanych wozów, reprezentujących 26 marek (m.in. Honda, BMW, Zonda oraz Audi), jakie brylowały w oficjalnych wyścigach samochodowych w ciągu ostatnich 40 lat. Wehikuły te przeznaczone są do jazdy w czterech trybach rozgrywki. Pierwszy z nich to zmagania na asfaltowym torze w gronie kilku innych zawodników, których auta umyślnie nie zostały podzielone na klasy, aby uczynić wyścig bardziej żywiołowym, pozbawionym sztywnych zasad. Pozostałe trzy opcje to znane już z wcześniejszych odsłon sagi NFS Drift oraz Drag, a także opcja Speed Challenge, w której musimy popisać się uzyskaniem jak najwyższej prędkości.

Choć zrezygnowano z zaserwowania nam możliwości swobodnej jazdy po mieście, nadal jest o co walczyć. Nagrodami za zwyciężanie w odbywających się co weekend konkurencjach są bowiem dodatkowe maszyny oraz szacunek społeczności graczy ProStreet. Nie zapomniano ponadto o entuzjastach gry wieloosobowej oraz osobach, które pragną skosztować namiastki symulacji. To właśnie dla nich przewidziano możliwość wyłączenia wszelkich ułatwień typu: wspomaganie kierownicy, ABS, dzięki czemu mogą sprawdzić oni na własnej skórze, czy Need for Speed powinien być kojarzony nadal tylko i wyłącznie ze zręcznościowym stylem jazdy.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group