Forum www.klasahopsasa3b.fora.pl Strona Główna

 Need for Speed ProStreet

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Qba
AdminJunior



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kock

PostWysłany: Sob 15:38, 17 Lis 2007    Temat postu: Need for Speed ProStreet

Piszcie co sadzicie o nowym nfs Smile

Screeny:
[link widoczny dla zalogowanych]

video:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



producent: EA Games
wydawca: Electronic Arts Inc.

kategoria: wyścigi / samochodowe

Data Premiery:
Świat: 13 listopada 2007
Polska: 23 listopada 2007

tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: brak ograniczeń

nośnik: 1 DVD

Wymagania minimalne:
System operacyjny: Windows XP/Vista
Procesor: 2.8 GHz lub szybszy (Windows Vista wymaga 3.0 GHz)
Pamięć RAM: 512 MB RAM lub więcej (Windows Vista wymaga 1 GB RAM)
HDD: 8.1 GB wolnego miejsca na dysku, lub więcej ..
Karta graficzna: 128 MB i więcej (Pixel Shader 2.0)
DirectX: 9.0c
Napęd DVD: 8x
Multiplayer: Połączenie do Internetu: 512 Kbps, 2-8 Graczy
Klawiatura, myszka ..
Opcjonalnie: GamePad z Analogami lub kierownica

Need for Speed ProStreet to kolejna odsłona najpopularniejszej na świecie serii zręcznościowych wyścigów opatrzonych logiem koncernu Electronic Arts. W odróżnieniu od swego poprzednika, Carbona, opisywana część znanej sagi całkowicie zrywa z ideą nocnych, nielegalnych wyścigów, a jej akcja - dla wywołania kontrowersji wśród graczy - przenosi się wreszcie na profesjonalne,zamknięte tory.

Zgodnie z pomysłem nadania NFS-owi nowego charakteru programiści skupili się m.in. na dokładnym przedstawieniu uszkodzeń prowadzonych przez nas wozów. Dzięki pomocy fizyków pracujących na co dzień na uniwersytecie w Vancouver autorzy projektu szczegółowo odtworzyli efekty kolizji z innymi samochodami oraz nieruchomymi elementami otoczenia. Dane jest nam zatem oglądać porozbijane szyby, wgniecione maski, zderzaki, spojlery i inne fragmenty pojazdów, które po zakończeniu wyścigów mogą pełnić rolę odznak – pamiątek po emocjonujących zawodach. Uszkodzenia, jakich dorobiliśmy się w trakcie potyczek z rywalami, mają nie tylko ujemny wpływ na wygląd naszego wozu, ale także na jego wydajność. Należy jednakże od razu zaznaczyć, że do całkowitego zdezelowania gabloty potrzeba nieco więcej aniżeli kilka muśnięć o karoserię innego auta.

Deweloperzy położyli równie duży nacisk na opcję Autosculpt, za pomocą której możemy zmieniać rzeźbę oraz osiągi swego cacka. Modyfikując poszczególne cechy samochodu wpływamy na takie szczegóły jak chłodzenie silnika, obieg powietrza, prędkość maksymalna, waga, konfiguracja przełożeń skrzyni biegów czy przyspieszenie. Efekty dokonanych zmian dane jest nam sprawdzić w specjalnym tunelu aerodynamicznym, a jeżeli stwierdzimy, że naszemu pojazdowi przydałaby jakaś unikatowa część, możemy zainwestować w któryś z ponad 1000 elementów, decydujących o wewnętrznych walorach naszego samochodu. Wszystkie one pochodzą od firm, które obecne są na rynku w rzeczywistości.

Porównując ProStreet do realnego świata należy wspomnieć również o dziesiątkach licencjonowanych wozów, reprezentujących 26 marek (m.in. Honda, BMW, Zonda oraz Audi), jakie brylowały w oficjalnych wyścigach samochodowych w ciągu ostatnich 40 lat. Wehikuły te przeznaczone są do jazdy w czterech trybach rozgrywki. Pierwszy z nich to zmagania na asfaltowym torze w gronie kilku innych zawodników, których auta umyślnie nie zostały podzielone na klasy, aby uczynić wyścig bardziej żywiołowym, pozbawionym sztywnych zasad. Pozostałe trzy opcje to znane już z wcześniejszych odsłon sagi NFS Drift oraz Drag, a także opcja Speed Challenge, w której musimy popisać się uzyskaniem jak najwyższej prędkości.

Choć zrezygnowano z zaserwowania nam możliwości swobodnej jazdy po mieście, nadal jest o co walczyć. Nagrodami za zwyciężanie w odbywających się co weekend konkurencjach są bowiem dodatkowe maszyny oraz szacunek społeczności graczy ProStreet. Nie zapomniano ponadto o entuzjastach gry wieloosobowej oraz osobach, które pragną skosztować namiastki symulacji. To właśnie dla nich przewidziano możliwość wyłączenia wszelkich ułatwień typu: wspomaganie kierownicy, ABS, dzięki czemu mogą sprawdzić oni na własnej skórze, czy Need for Speed powinien być kojarzony nadal tylko i wyłącznie ze zręcznościowym stylem jazdy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Qba dnia Pon 17:38, 19 Lis 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JohnyMaster
Administrator



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:57, 17 Lis 2007    Temat postu:

gra jak gra ale to nie na mojego kompa Razz a ogólnie to wypasiona jest i tyle ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieply




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kock

PostWysłany: Pon 18:41, 03 Gru 2007    Temat postu:

gierka fajna ale mi nie pojdzie Razz widzialem jak u Qby chodzi wiec ja nawet nie mam co marzyc... Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qba
AdminJunior



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kock

PostWysłany: Pią 22:13, 07 Gru 2007    Temat postu:

no Razz gra mi chodzi na 5 fps Razz ale moze jak dokupie nowego procka to bedzie lepiej Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieply




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kock

PostWysłany: Sob 9:47, 08 Gru 2007    Temat postu:

to jak dokupisz to wbijam do Ciebie i bedziemy driftowac Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kobe




Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Sob 10:29, 15 Gru 2007    Temat postu:

Fajny fajny NFS, ale to już nie to samo co dawny NFS UG:D... Według mnie najlepszy był NFS UG a nastepne częsci może i mają lepsza grafikę ale to już nie ten sam klimat:)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kobe dnia Sob 10:32, 15 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieply




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kock

PostWysłany: Wto 9:30, 18 Gru 2007    Temat postu:

a propo undergrounda ma ktos NFSU2??Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.klasahopsasa3b.fora.pl Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin